Vi modtager VISA og Mastercard eller betaling via PayPal
Gratis fragt i Danmark.
Kurv 0

Mere om Jarly Jewelry. Smykker, ure og gaveartikler.

.

Familien Jarly har i 2018 været en del af den danske guldsmedebranche i 132 år

Frederik Jensen etablerede i 1886 familiens første forretning i Sorø, hvorfra han med eget værksted servicerede et stort opland med ure og smykker. Der var to urmagere i næste generation, og efter lodtrækning blev det Johan Jensen, der førte traditionen videre i Sorø, mens broderen Henning Jensen blev etableret i Viborg i 1916. Da der i forvejen var en Guldsmed Jensen i Viborg blev navnet dengang ændret til Henning Jarly og forretningen har herefter været i familiens eje indtil år 2003.
Ove Jarly og hustru Jytte Jarly var således i næsten 40 år aktive i forretningen, i de sidste mere end 20 år sammen med deres søn Peter Jarly og daværende hustru, Charlotte. I 1998 blev parallelt med forretningen etableret en agentur- og grosistvirksomhed, Jewel House, med smykker, ure og vejrstationer.

I de seneste år er det Britta og Peter Jarly, der fører agentur- og grosistvirksomheden videre med smykker, ure og gaveartikler under navnet "JARLY of Scandinavia", og de har i 2016 fejret de 130 år ved tillige at etablere webshoppen: "Jarly Jewelry".

Firmaet har fortsat fokus på høj kvalitet og unikt design indenfor smykker, ure og gaveartikler. En historisk kulturarv, som familien med sin faglige baggrund altid har ønsket at formidle.
Mennesket har igennem årtusinder båret smykker. Oprindeligt var det manden, der hermed kunne udtrykke sin status, demonstrere pondus, magt og indflydelse. Først langt senere blev smykker og ædelsten også en naturlig del af kvindens beklædning, som understregning af den individuelle udstråling og livsstil.

Vi både værdsætter og forstår de senere års designudvikling, som i sit udtryk er meget minimalistisk, men tror også på, at tiden nu igen er moden til lidt større ure og smykker med designmæssig fylde og mere individuel udstråling til både hverdag og fest.

Vi bestræber os på altid at yde den bedst mulige service, og vores familiemantra har altid været: "Kunden er Kongen" eller på nudansk: "Think customer". Vi håber altid at kunne leve op til vore kunders forventning, og arbejder løbende på at finde spændende nyheder til firmaets kunder og partnere rundt i landet.

Med venlig hilsen